לקוחותינו מספרים על חוויות מחופשותיהם ביעדינו השונים!

פרופ׳ אבי לוי

שלום,

הזמנתי לי ולשני נכדי חופשה בפראג דרכיכם מה 14/2/16 ועד 19/2/16. בהגיענו לפראג, מיד ביציאה פגשנו אדם שהחזיק בשלט: ״נופש כשר״. מהרגע הראשון פגשנו את האדם שמאחורי השלט. חיוך, הכלה, קבלה לבבית ושיחה קולחת בעברית. זה כבר נתן לנו הרגשה מצויינת והתאקלמות מהירה. בשלב הזה חשבתי לתומי, שזהו נהג מונית, כמו רבים אחרים, שנשכר על ידכם לעשות את ההעברות הכלולות בחבילה. אבל אז היתה לנו הפתעה נעימה ומיוחדת. זה נתחיל בדבר טכני לכאורה, שהרכב שהביא עימו היה לימוזינה מפוארת. העמסת המזוודות הרבות, הסבלנות והלבביות שבו את ליבנו כבר בשלב הזה, בו הודתי לכם בליבי על כי בחרתם את דוד להיות זה שיעשה עבורכם את ההעברות.

בנסיעה לכיוון המלון התברר, שדוד אינו סתם נהג מונית, שמבצע העברות, אלא מדריך מוסמך ומומחה לפראג. מהרגע הזה הוא הפך למלאך שלנו בכל שהותינו:  להדרכה בטיולים, שאומנם שילמנו עליהם כנדרש ומחירים סבירים ביחס להיצע האחר שהיה אבל שאר הדברים כמו: עצה והנחייה כיצד להגיע לכל מקום שרצינו, לכל שאלה ובכל זמן משעות היום בזמינות מידית ללא תמורה ובחברות ובדרך ארץ ונימוס, שלצערי לא אופייניים ולא מצויים במקומותינו. הוא אף העמיד לרשותי, גם ללא כל תמורה, מכשיר סלולרי מקומי, כדי שנוכל לתקשר עימו בכל עת.

יצאנו עימו לשלושה טיולים. ההדרכה היתה מקצועית ורלוונטית, תוך התחשבות בצרכי המטיילים ( בטיול אחד היו עוד משתתפים ברכב גדול יותר), שמעתי וראיתי כיצד הוא מטפל בכל פניה ובקשה בפתיחות ורצון טוב לעזור ולסייע. וקבלתי ממנו הנחיות מפורטות והדרכה לגבי כל היציאות והפעילות שלנו שעשינו באופן עצמאי. (שמעתי גם כיצד סייע בתחומים אחרים כמו: אובדן ארנק ועוד. דברים שלא הייתי מצפה ממדריך מזדמן לכאורה שיטפל בהם).

בקיצור: היתה לנו חופשה נהדרת בזכותו של מר דוד וידאל הקרוי : ״דוד פראג״. הוא ליווה אותנו מרגע הנחיתה ועד לשלב של כניסתנו לשדה התעופה ביום ה בלילה, לקראת חזרתינו לישראל. וכשנחתנו כבר חיכתה לנו הודעה ממנו בוואטסאפ להתעניינות איך עברה הטיסה.

דוד והמלון הנהדר שבו שיבצם אותנו הם מתכון מצויין הנותן טעם של עוד. ברצוני בקייץ לממש זאת בע״ה ובלי נדר עבור קבוצה ממשפחתי אבל רק עימו ורק במלון קינג דוד.

אני מודה לו מאוד ומודה גם לכם.

יצאתי המון פעמים לחופשות קצרות וארוכות בחו״ל, אבל זו היתה מיוחדת והרבה מאוד בזכותו.

אבקש שתמסרו לו את הערכתי ותודתי, בשמי ובשם משפחתי, שגם נהנתה מאוד.

פרופ׳ אבי לוי

ניצן

יעקב בורר

לנופש  כשר שלום

חזרתי ביום שישי לפנות בוקר מאנדורה  שבה הייתי יחד עם משפחתי  במסגרת קבוצה מטעמכם.

רציתי להביע את שביעות רצוני גם מהאוכל ומהטבח ובקיצור מהכל.

תוכלו תמיד לשלוח לי במייל הצעות חדשות כי כנראה ארצה שוב לעשות זאת בשנה הבאה בע"ה

שוב תודה

יעקב בורר

אברהם ומירי שטרן, חיפה

היי

הרשה לנו מילה טובה.

האמת שזו פעם הראשונה שאנחנו נוסעים במסגרת קבוצה מאורגנת. החששות היו רבים והצפיות בהתאם.

אך למרבה הפלא והשמחה התבדינו.

היה שבוע מופלא ונהדר עם חבר'ה טובים ומיוחדים וניכר היה שכולם נהנים.

ארגון למופת, מלון מצוין, סקי והדרכת סקי מעולים וניכר היה שיש מישהוא שדואג לכל פרט ללא עיגול פינות.

תודה ענקית על הכל ואל תשכח לעדכן בשנה הבאה.

שוב תודה ושבת שלום.

אברהם ומירי שטרן, חיפה.

ויטשנר ישראל

לכבוד

נופש כשר

לפני מס' ימים חזרתי מחופשה שביליתי יחד עם רעייתי בפראג.

את חבילת הנופש שכללה, העברות ומלון ביצעתי דרככם.

עם חזרתי רציתי להודיעכם כי נהניתי מאד בחופשה, המלון קינג דויד בפראג מילא את ציפיותיי מעל ומעבר.

בהזדמנות זאת רציתי גם להביא לידיעתכם כי את ההעברה משדה התעופה למלון ובחזרה ביצע מר דוד ובצורה מצויינת.

יתירה מכך יצא לי לטייל בפראג ובמקומות אחרים עם מר דוד (בלימוזינה שלו) וזו היתה הנאה צרופה.

חשבתי להציע כי כאשר אנשים מזמינים אצלכם את חבילת הנופש תוכלו להציע להם שיצרו קשר בפראג עם אותו מר דוד ואני בטוח שגם הם ייהנו מעצם השהות איתו בטיולים ו/או בעצות והסידורים שהוא יכול לארגן לכל אחד.

מס' הטל' שלו בפראג –  774125927 (420)+

והמייל שלו – davidpragtour@gmail.com

למען הסר ספק אציין כי אין לי כל טובת הנאה מהנ"ל, אני עושה זאת רק מתוך כוונה שהדבר יכול לעזור לישראלים נוספים שיטיילו בפראג.

אבי בן טאטא

השבוע אני ואשתי טסנו לברלין עם חבילה שלכם! היה מצוין! ללא דאגות! הסעה מסודרת! ארוחת בוקר כשרה, מלון מקסים! תודה.

לוי אשר וסיגלית

אשקלון

יהודה פרחיה ומיכל לורבר סויסה

שלום לכל צוות נופש כשר וברוכים תהיו

רציתי להודות לכם על כל היחס הטוב והשירות הנפלא מאז שהחלטנו לטוס לחו"ל וסגירת העסקה דרך "נופש כשר"

ועד לחזרתנו ארצה.

אין מילים בפינו להודות על המלון המדהים שהתארחנו הדרכים ברמה גבוה ונדהמנו מהגודל…

שירות המלון עצמו היה נפלא ואין מילים לתאר על כל נושא האוכל המאורגן עד לפרט האחרון והיחס המדהים של מי שניצח על הכל הרב שאול שכונה ע"י יהודה לורבר "הכל יכול"

צוות המדריכים היו מקסימים ונקשרנו אליהם בצורה כייפית ואף ציפנו בהמתנה לעוד ואכן קיבלנו…

פירגנו למדריכים וגם להרב שאול שהיה מקסים בהתאם.

יישר כח גדול על הארגון ותודה לבורא עולם שנתן אפשרות גם לאנשי דת ושומרי תורה ומצוות להנות מיופי הבריאה בחו"ל.

מחכים לשנה הבאה לעוד מבצעים מעניינים.

מברכים על כך.

יהודה פרחיה ומיכל לורבר סויסה

כרמית ואבי אחרפי

היי ,

חזרנו היום לפנות בוקר מהטיול בסלובניה.

רצינו להודות על חוויה בלתי נשכחת, על הארגון המופתי, המלון המקסים, הצוות הנהדר, השף שלא חסך מאיתנו דבר והפגין איכפתיות מדהימה, על מסלולי הטיול המרתקים , על המדריכה המדהימה שלא החסירה מאיתנו אף לא פיסת מידע .

ועל חשיבה על כל הפרטים הקטנים ( רק דוגמא קטנה : סידורים וברכונים על פי הנוסחים השונים )

לזה נוסיף את החיבור המוצלח בין האנשים שעשה גם הוא את העבודה.

יישר כוח עלו והצליחו.

כרמית ואבי אחרפי

עומר + ניצן + יואל וינברג

בוקר טוב !

חזרנו ביום שישי האחרון לאחר 5 ימים מהנים מאוד בברצלונה ובסביבה.

רצינו להגיד תודה רבה על הכל.

המלון היה מצויין. מיקום טוב.

במרחק כמה דקות היה בית הקהילה היהודית – תפילות מסודרות בבוקר ובערב, וארוחת בוקר מיד לאחר התפילה.

הטיולים בחברת הולה שלום היו מאורגנים ומודרכים בצורה נהדרת.

אז שוב תודה על כל הטיפול שלך ושל צוות הבנות.

עומר + ניצן + יואל וינברג

בוטבול רותי בוזגלו יפה בן סימון ליליאן

שמי בוטבול רותי ..בתאריכים 19.7 עד 26.7 יצאתי עם 2 אחיותיי  בוזגלו יפה ובן סימון ליליאן  לנופש בן 8 ימים לארצות סלובניה וקרואטיה כשעל הדרך הרווחנו גם טעימות מעוד 2 ארצות , הונגריה ואוסטריה.

הטיול היה מדהים ביופיו, הקבוצה הייתה מקסימה, התחברנו האחד אל השני והפכנו להיות משפחה אחת, הבטחנו שנשמור על קשר גם כשניפרד.

המדריכה מיה, מדהימה עם קסם מיוחד, אחראית ומסורה, ההדרכה שלה לגבי המקומות שטיילנו בהם הייתה בעלת ידע רחב ומקיף, פשוט אטלס מהלך.. בקיאה באופן יוצא מן הכלל, נחמדה, שנונה ואינטליגנטית.

השף אלון היה בשלן מצוין , האוכל היה טעים וערב לחך, איש אצילי , צנוע וענו.

הנהג אלכס, חביב וחייכן .

לסיכום, נהנינו מאוד, עם טעם של עוד.. אנו מקווים להיפגש בטיול הבא.

תודה רבה לצוות נופש כשר, אסתר, אבישג, אסתי, שרה, תהילה, קרן ועוד,,, על יחסם הסובלני , האכפתי והדואג.

יישר כוח ענק.

בברכת חופשה  נעימה

ושבוע טוב ומבורך

בוטבול רותי

בוזגלו יפה

בן סימון ליליאן.

העתק למדריכה מיה ( בבקשה להעביר לה)

שמואל הזה ורחל אורנג’

חזרנו אתמול לפנות בוקר ,  מהטיול בסלובניה

ברצונינו לציין את שביעות רצונינו מהמדריכה מאיה , שעשתה עבודה מעל ומעברלכל ציפיה שהיתה לנו ,   במסירות ובמקצועיות, אשר באה לידי ביטוי גם בתושיה במצבים מורכבים מאד  , וגם בידיעת החומר והסברים שוטפים ללא לאות לאורך כל הטיול, הסברים מעמיקים ,  שהיו ברמה אקדמאית  , וגם כשהיה צריך היתה התייחסות תואמת לילדים  .

כמו כן

ברצונינו לציין לשבח את אלון הטבח שעשה עבודה מדהימה ואוכל יוצא דופן , במאור פנים , בשמחה ותוך כדי לא מעט לחץ .

בברכת יישר כוח ,

שמואל הזה ורחל אורנג'

בני לוי

זכינו להשתתף בטיול לסלובניה .
היו לי הרבה ספקות וחששות
ספר תורה ותשמישי קדושה במקום
טיסה טובה ומאורגנת כראוי
שבת מצוינת כהלכתה
ומעל הכל – שף מדהים שנתן הרגשה של מלון איכותי !! בישראל!!!!
כל הכבוד לכם!!!!
ממליץ בחום לכל  חבריי !!!!

פנינה ואלקנה הילדסהימר

שלום רב

חזרנו לפני כשבוע מטיול בסלובניה קרואטיה ואין לנו מילים לתאר את ההנאה שחווינו.

1. המלון- מעולה, יחס הצוות, השירות, הענות לבקשות קטנות כגדולות, תמיד מאירי פנים ותמיד נותנים מענה על הצד הטוב ביותר. והבריכה…. אין דברים כאלה . ועוד בשעות נפרדות.
  2. השף וצוות המטבח- עושים השתדלות לגוון להעשיר, להתחשב בכל הגילאים ובכל הטעמים, תמיד נכונים לתת ולפנק כל אחד ואחת.
  3. התנהלות דתית- ישר כוח על בית כנסת שלא היה מבייש מלונות בארץ, הסידורים, החומשים , המחיצה. הכל היה מושלם.
  4. מסלולי הטיול- בחרתם בפינצטה את המשובחים, הירוקים והנעימים שמסלולים בכל ארץ וארץ
  5. וההההמדריכה- מאיה. האחת והיחידה. יידע חובק עולם, נחמדה, נעימה, עומדת בזמנים בנעימות, מתחשבת בטווח הגילאים, מודעת לקשיים של שילוב מאתגר בקבוצה בין ילדים צעירים ודינמיים למבוגרים, הדריכה ביד רמה בלי להעיק,  שילבה חידונים, סיפורים והייתה קשובה לקהל המורכב. ניצלה כל רגע. נתנה לקבוצה הרבה מעל 100%
  6. זכינו היה לנו טיול מושלם ב"ה. כל מה שהובטח ויותר מכך קיבלנו בשפע ובמאור פנים.
  7. הקבוצה- זכינו בקבוצה נהדרת מנער ועד… כולם שיתפו פעולה, כולם עמדו בזמנים, מצב רוח נעים, פרגון, עזרה הדדית, הכלה.
  8. ישר כוח על המענה הסבלני והזמין לפני/בעת/ ולאחר הרשמה במשרדכם בארץ התפעלנו ממהירות התגובה ומהסדר והארגון ששאלותינו נענו.

הרבה תודה ובעז"ה נפגש בטיולים הבאים. נשארנו עם טעם של עוד

אופיר איל

פנחס ויהודית עמיאור

שלום

חזרנו מטיול בסלובניה ואנו רוצים להודות לכם על הטיול המקסים.

חיפשנו באתר היכן אפשר לכתוב ולא מצאנו.

לאן לשלוח את מכתב התודה והמלצתינו על נופש כשר?  חשוב לנו לפרסם ולהמליץ

תודה

פנחס ויהודית עמיאור

ישי ואורלי

שלום רב!  לקחנו חבילת נופש כשר במלון איזביר ברדנסי סלובניה. נהננו מאד!!!    סלובניה יפיפיה . מלון מצוין מפנק ונקי. האוכל מגוון וברמה!  המחיר טוב ובמיוחד אלון המשגיח כשרות שהיה כמו אבא ודאג לכל צרכינו.   נשאר טעם של עוד…  ממליצים בכל פה!!!

שפרה

המלצה זיו

לבונה

בוקר טוב ,

המטיילים שבו בשלום לבסיסם וגם הפעם נהנו מאוד וחזרו עם המון חוויות ועם טעם של עוד… J

תודה לך ולכל העוסקים במלאכה, ולהתראות בשנה הבאה!

לבונה

דרור

שלום וברכה

ראשית כל ברצוני להודות לכם מקרב לב על החופשה המהנה במיוחד שהייתה לנו בשבוע החולף באנדורה.

התוכנית הייתה מצויינת , המלון היה ברמה גבוהה, האוכל היה מעולה וניכר היה שהשף עושה כל מאמץ כדי להיטיב עם חברה הקבוצה

המלצתי לחבריי על החופשה אתכם ובהחלט אשקול אותה גם בשנה הבאה

בברכה

דרור

מולי הורוביץ

לאנשי נופש כשר שלום!

חזרתי לפני שבוע וחצי מחופשת הסקי ורציתי להודות לכם על החופשה.

הכל "תקתק" (ומה שלא- סודר במהירות תוך כדי תנועה), המלון היה מצויין, האוכל של אלון היה מעולה.

אחרי חופשות דומות שערכתי באופן פרטי למדתי ששווה לשלם עוד קצת ולקבל בתמורה חופשה מאורגנת, כשרה ומהנה מאוד

מיכאל

היי.

רציתי לומר לכם תודה ענקית על הכל! הייתה לי חופשה מושלמת כולל בבלגיה! אני אהיה איתכם בקשר לחופשות הבאות…

שוב תודה תודה רבה

מיכאל

משה מזרחי - גבעת משואה ירושלים

לכבוד

מנהל  זיו חברת "נופש כשר "

אנו קבוצת חברים שיצאנו לטיול  מאורגן לצפון איטליה בין התאריכים 1/6-8/6/2017 ,

מבקשים  להביע תודה והערכה לחברת "נופש כשר "  על הטיול הנפלא הנהנה והמוצלח ביותר

שהעשיר אותנו בחוויות ייחודיות.

טיול זה היה מלא חוויות של ימים בלתי נשכחים  שסיפקו לנו הנאה ואושר  רב ועל כך מגיעות מילות תודה והערכה לכל מי שתרם לכך.

תודה מיוחדת לברוך המדריך עם הלב הענק ,אוהב אדם ,מקשיב ,נעים הליכות שנתן מעצמו רבות למטיילים .

ברוך הצליח להעביר לנו המטיילים את אהבתו למקום בו טיילנו ,להיסטוריה של איטליה ובמיוחד להיסטוריה של הקהילה היהודית .

הסבריו המקצועיים העשירו לנו את הידע ובזכותו זכינו לראות את צפון איטליה ואת נופיה המרהיבים.

למרות גודל הקבוצה ההתנהלות היומיומית זרמה ועברה ללא תקלות ועל כך מגיע הברכה למדריך ולכל הצוות .

מעבר לידע המקצועי ברוך הוא אדם אהוד וסימפטי שמנהל ביד רמה ובנועם את הטיול .

אנו רוצים לציין לטובה את השף אלון שהשקיע מאמצים רבים בארגון הארוחות ,את ניהול השבת  שהיה ברמה גבוהה  שבהחלט תרמו לנו להיות מרוצים מהטיול .

טעמי האוכל  בוקר וערב והסנדוויצ'ים של הצהרים  בהחלט גרמו לנו עונג רב שתרמו להצלחת הטיול והיו חלק בלתי נפרד ממנו .

לא פחות חשוב אנו רוצים לציין לטובה מיוחדת ולהודות לאסתר על השרות הנפלא ובראש ובראשונה על היחס החם שלה ללקוח עם הרבה סובלנות ,על הטיפול המסור והיחס האדיב שקיבלנו ברישום לטיול .

לסיכום :  תודה לכם "נופש כשר " על טיול נפלא ומרגש שבהחלט משאיר טעם טוב לצאת אתכם לטיולים ביעדים אחרים בעתיד .